Politica de comandă pe Nevertebrate.ro - Nevertebrate.ro
0748.194.208

Procedura de comanda

Pentru a cumpăra pe Nevertebrate.ro trebuie să parcurgi următorii pași:


Ȋntrebări frecvente

Am detaliat mai jos răspunsurile la câteva întrebări frecvente, legate de procesul de comandă, despre relația cu Nevertebrate.ro, precum și câteva instrucțiuni pentru situații speciale.


Adăugarea produselor în coş

Intri pe pagina produsului pe care îl dorești și în cazul în care există mai multe variante (de volum, de masă, culoare etc) ți-o alegi din listă. Apoi introduci cantitatea dorită și apesi butonul Adaugă în coș. În mod automat vei fi redirecționat în coșul tău de produse, în care vei putea vedea produsele deja adăugate și cantitățile lor.
Pentru a modifica numărul produselor din cos, se apasă linkul Modifică, în fereastra care apare se modifică cantitatea și apoi se apasă butonul Actualizează.
Pentru a adăuga alte produse, se apasă butonul Adaugă alte produse, iar pentru a continua/finaliza procesul de comandă, se apasă butonul Mergi la casă.


2. Datele contului

Odata ce ai ales sa finalizezi comanda, este necesar sa introuci datele de livrare. Astfel, ai la dispozitie doua modalitati prin care poti sa o faci: prin crearea unui cont sau fara cont. Afla care sunt avantajele creerii unui cont.

  • Crearea unui cont

Apasa in câmpul Nu ai încă cont și vrei să îți creezi unul? butonul Creare cont. Vei fi redirectionat la o pagina in care ti se va solicita să introduci anumite date, care vor fi folosite si pentru comenzile viitoare. Câmpurile marcate cu asterisc (*) sunt obligatorii. Pentru a trece la pasul următor, se apasă butonul Continuare.

  • Intra in contul tau

Daca ai deja un cont creat introdu adresa ta de email si parola in câmpul Vrei direct la casă fără să îți faci cont? si apoi apasa butonul Autentificare.

  • Comanda fara cont

Daca nu doresti sa iti creezi cont pe site apasa in câmpul Vrei direct la casă fără să îți faci cont? butonul La casa. Vei fi redirectionat la o pagina in care ti se va solicita să introduci anumite date, care dupa inregistrarea comenzii nu vor fi salvate pe site. Astfel, la o comanda viitoare va trebui sa le introduci din nou. Câmpurile marcate cu asterisc (*) sunt obligatorii. Pentru a trece la pasul următor, se apasă butonul Continuare.

 

3. Date legate de expediere

  • Adresa de livrare

In partea de sus apare adresa la care va fi livrata comanda. Daca este corecta poti sa treci la alegerea metodei de livrare. Daca doresti sa expediem comanda ta la o alta adresa decat cea afisata, apasa butonul Schimba adresa. Vei fi directionat la o pagina in care vei gasi o lista cu adresele pe care le-ai salvat in contul tau pana in acest moment. Poti sa optezi sa alegi una dintre ele, sau sa introduci una noua. Daca doresti sa expediem coletul la o adresa noua, introdu datele solicitate in sectiunea Vrei să îți trimitem comanda la o altă adresă? si apasa butonul Continuare.

  • Modalitatea de livrare

Alege una din modalitatile de livrare afisate si apoi apasa butonul Continuare.

 

4. Plata si facturare

  • Adresa de livrare

In partea de sus apare numele si adresa care ca aparea pe factura. Daca este corecta poti sa treci la alegerea modalitatii de plata. Daca doresti sa expediem comanda ta la o alta adresa decat cea afisata, apasa butonul Schimba adresa. Vei fi directionat la o pagina in care vei gasi o lista cu adresele pe care le-ai salvat in contul tau pana in acest moment. Poti sa optezi sa alegi una dintre ele, sau sa introduci una noua. Daca doresti sa emitem factura pe alt nume/adresa, introdu datele solicitate in sectiunea Adresa Nouă de Facturare si apasa butonul Continuare.

  • Modalitatea de plata

Alege una din modalitatile de plata afisate si apoi apasa butonul Continuare. Pentru detalii citeste Cum poti plati pe Nevertebrate.ro

 

5. Confirmarea comenzii

Verifica datele afisate. Daca este corect, apasa butonul Continuare. Pentru a efectua modificări, apasa butonul edit.

 
  • Cum comand mai multe produse?

După introducerea unui produs în coş, pentru a adăuga un altul, se va  apăsa butonul ‚mai adaug’ şi apoi se va repeta procesul ca şi în cazul primului produs.

 
  • Cum modific cantitatea unui produs comandat?

După ce s-a adăugat un produs în coş, pentru a comanda mai multe produse din acelaşi tip se va modifica cifra din căsuţa corespunzătoare cantităţii şi se va apăsa butonul ‚actualizare coş’

 
  • Se pot trimite produsele la altă adresă decât cea declarată la crearea contului? Cum?

În mod automat, la adaugarea unui produs în coş, adresa de livrare aleasă este cea trecută în contul utilizatorului. Pentru a expedia produsele la altă adresă, când se ajunge la etapa „Informaţii despre livrare”, în partea de sus a paginii, ca adresă de livrare, va fi afişată adresa din cont. Se va face click pe butonul ‚schimba adresa’, se vor introduce datele noii adrese şi se va apăsa butonul ‚continua’.

 
  • Se poate sa mi se emită factura cu altă adresă decât cea de livrare? Cum?

În mod automat, la adăugarea unui produs în coş, adresa de facturare aleasă este cea trecută în contul utilizatorului. Pentru a factura produsele cu altă adresă, când se ajunge la etapa „Informaţii despre plată”, în partea de sus a paginii, ca adresa de facturare, va fi afişată adresa din cont. Se va face click pe butonul ‚schimba adresa’, se vor introduce datele noii adrese şi se va apăsa butonul ‚continua’.

 
  • Ce garanţie am că nu-mi vor muri crevetii/melcii/plantele în timpul transportului?

Nevertebrate.ro garantează supravieţuirea în proporţie de 100% a vieţuitoarelor şi plantelor în timpul transportului. Dacă destinatarul a respectat Condiţiile de acordare a Garanţiei şi totuşi apar situaţii de deces, dovedite prin fotografiise vor expedia alte vieţuitoare sau se va returna contravaloarea lor.
Şi în cazul plantelor, Nevertebrate.ro asigură supravieţuirea în proporţie de 100%. Există posibilitatea ca unele plante mai sensibile să se deterioreze în timpul transportului îndelungat (de exemplu prin poştă). Acestea vor fi marcate în paginile de descriere. Nevertebrate.ro garantează supravieţuirea pentru aceste plante doar dacă destinatarul acceptă expediţia prin curier rapid. În cazul în care cumpărătorul insistă ca produsele să fie-i expediate prin poştă, îşi va asuma răspunderea asupra condiţiei acestora la livrare.

 
  • Ce garanţie am că nu se vor sparge produsele din sticlă în timpul transportului?

Nevertebrate.ro asigură că produsele vă vor fi livrate nedeteriorate. În Produsele din sticla mici (difuzoare ceramice, testere de pH etc), vor fi ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului. În cazul în care, totuşi, se vor sparge şi cumpărătorul va proba acest lucru în ziua livrării, Nevertebrate.ro va înlocui gratuit produsul sau va returna contravaloarea acestuia. În cazul în care se va alege înlocuirea produsului, transportul va fi plătit de către cumpărător.
Produsele de sticlă voluminoase (ex; acvarii), vor fi expediate doar prin curier rapid şi vor fi asigurate ca valoare. În cazul deteriorării, firma de curierat va returna contravaloarea produsului. Contravaloarea asigurării reprezintă 1% din contravaloarea produsului şi va fi suportată de cumpărător. 

 
  • Cum se garanteaza ca produsele vor fi bine împachetate, pentru a nu se deteriora în timpul transportului ?

Nevertebrate.ro asigură cea mai mare grijă la manipularea produselor dvs, fie că sunt vietăţi sau nu. Se oferă o garanţie pentru supravieţuirea vietăţilor în timpul transportului şi o garanţie împotriva deteriorării produselor din sticlă. În plus, modul special de ambalare al vietăţilor poate fi văzut aici.

 
  • Se oferă reduceri la clienţilor fideli?

Nevertebrate.ro îşi răsplăteşte clienţii fideli. Saitul are implementat un Sistem de acordare de Puncte de Fidelitate. La fiecare comandă, clientul primeşte un număr de Puncte de Fidelitate corespunzător valorii comenzii sale, care pot fi revendicate la o comandă viitoare sub forma unei Reduceri de Fidelitate. Citiţi mai multe detalii aici.

 
  • Se oferă factură pentru produsele comandate?

Toate produsele expediate vor fi însoţite de factură fiscală şi certificat de garanţie (dacă se aplică) conform legislaţiei în vigoare.

 
  • Aveţi magazine unde aş putea să văd produsele?

Momentan nu colaborăm cu nici un Pet Shop. Pe măsură ce se vor stabili contacte cu magazine, aceste vor putea fi găsite în pagina noastră de Magazine Partenere.

  Producători  
   
Magazin de acvaristica si teraristica Nevertebrate.ro - prima pagina
Magazin de nevertebrate (creveti, melci acvatici, crabi de acvariu), plante de acvariu, acvarii complete si accesorii pentru nano-acvaristica. Informatii complete si articole despre acvaristica de apa dulce in miniatura. Sunteti la pagina .
Copyright © 2008 - 2023 Nevertebrate.ro
Folosim cookies pentru a imbunatati experienta ta pe acest site. Navigand in continuare, iti exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor conform Politicii de Cookies.